De l'adjudicació de la T-Sud i la resposta necessària
Després de la Chaconada de torn d'ara fa un parell de setmanes (fruit més que res de la incompetència de la ministra), la prohibició d'un simple partit de futbol entre les seleccions nacionals de Catalunya i els EE.UU. (i les posteriors amenaces contra els representants de la federació nacional de futbol de Costa d'Ivori per part de la federació i govern espanyols per tal que tampoc no pogués jugar-se un altre partit de futbol contra la selecció d'aquest país), les desmesurades respostes judicials i posterios condemnes als acusats d'haver cremat retrats d'un monarca que en temps lliure mata ossos drogats (les desmesura no ha estat tant pels fets com per la mostra d'insubordinació i el qüestionament públic i no acomplexat d'una monarquia carrinclona i ridícula que és d'estirp tan democràtic com un tret al clatell d'un infant), ara el govern espanyol ens torna fer un present històric, dissenyant-nos una terminal per l'aeroport de Barcelona que és una simple terminal de Barajas, Madrid, España. Les infraestructures a Catalunya no es dissenyen per respondre a les necessitats econòmiques, socials i polítiques del país, sinó que, ben bé a l'inrevés, pretenen la despotenciació econòmica, social, cultural i política a fi de que el grau de dependència de Catalunya vers l'Estat espanyol creixi el màxim possible. Això significa l'enpobriment del país tant en el sector econòmic, social, cultural com en el polític, el qual alhora no portarà més que frustració i humiliació.
Per aqust motiu és ara urgent deixar de posar dates a somnis i d'aixecar-nos la camisa a tots plegats amb refundacions del catalanisme, i traçar un full de ruta amd idees clares i passes concretes. Tanmateix, mentre no hi hagi una regeneració important dins els dos partits sobiranistes amb prsència parlamentària, això no serà possible.
5 comentaris:
Els espanyols potencien la seva nació sobretot econòmicament: TGV Sevilla-Saragossa, central de mercaderies ferroviària a Saragossa, manca de TGV pel Mediterrani; aeroport intercontinental a Madrid, aeroport de rodalies a Barcelona.
Els espanyols no només anorreen Catalunya, sinó que preparen el seu futur. Ells són imperialistes i separatistes.
Estic d'acord anònim, per això el primer que hem de fer és cohesionar el nostre territori. Ells van fer l'AVE primer perquè així cohesionaven el seu. Nosaltres hem de treure, si treure, completament el peatge de Martorell.
Reconeixereu els espanyolistes perquè s'oposaràn a aquesta mesura.
Arteria Nord-Sud lliure de càrregues, ja!
Estimulem la relació comercial Tarragona-Barcelona ja!!
No veieu que ho impedeixen?
No veieu que ells a si mateixos no s'ho impedeixen?
Quants anys passaràn abans que vinguin a comprar-nos la terra i nosaltres haguem de malvendre?
No veieu que el Montilla pretén això? No veieu que el Pujol era un impotent sense poder real?
Visca Ibarretxe!!!!!!
TARRAGONA-BARCELONA-GIRONA-JONQUERA
AQUESTA ES L' ARTERIA
NO ENS QUEDEM AMB NOMÉS UN TROç. MATORELL ES EL PRIMER PAS!
HEM DE SER EL "JAUME 1" del segle XXI!
Conquerirem peatges!
total, ara estan més distrets fotent temeraris del volant a la grajola que no a la resta de delinqüents comuns!
i tenim molt a guanyar!
Sóc l'anònim d'abans, dispenseu, però jo em refereixo sobretot a l'eix Barcelona-València, que és allò que, de fet, està impedint Madrid-Espanya.
Per la resta del que dieu, d'acord i més.
Visca Catalunya lliure (d'espanyols i de francesos).
No discutiré fins on arriba l'artèria necessària. Uns l'han anomenada eix de Mediterrani. És igual.
El fet és que els dos ports comercials més importants per tradició estan separats per terra i això ha propiciat que Valencia se situés en una posició molt més avançada. No volen que progressem perquè estratègicament això els interessa, nosaltres hem d'estar-hi en contra independentment del nostre color polític.
Cal difondre que els peatges entre Barcelona-Tarragona seràn els primers de caure i la raó és económica, no pas nacionalista.
Publica un comentari a l'entrada