14 de gener 2008

¿A qué huelen las nubes?


Els nicaragüencs cada dia estan pitjor... o han de tapar la pudor?
Oloreu-ho

3 comentaris:

Anònim ha dit...

pixum sociata, ummhhh que bó.
En uns dies ens presentaran la fragància xic de la campanya, Fleur du Chacon, els elixirs que l' han fet irresistible als més poderosos

Anònim ha dit...

Intentem pujar el nivell dels comentaris i no deixem que anònims ens sabotegin el blog.
Sino això enlloc de ser un Think-tank serà un tank escatològic.

He dit.

Anònim ha dit...

Crec que aquestes estratègies de reflex condicionat de Pavlov les intenten introduïr tots els directors de marketing del món. Hi ha un olor per La Caixa, o per grans empreses, un olor per moltes franquícies multinacionals, no veig perquè no hi ha d'haver un olor que s'associi a una "ideologia".

El que és més escandalós és amb la subtilesa amb la que volen influenciar-nos en les nostres vides.
Una iniciativa pionera?
NO senyora De Madre, a tots els antros dels Hare Krishna també fan control olfactiu per a mantenir el nivell de dependència el més alt possible. Entre altres tècniques menys bàsiques de rentat de cervell.
Deixi'm dir-li que qui els ha encolomat la iniciativa és, com a mínim, un sectari.

Apa, millori's i cuidi's la malaltía.